Zadzwoń

+48 660 379 340 lub napisz sklep@cavalo.pl

Producenci
promocje
Kask jeździecki ABS z panelem Tattini
Kask jeździecki ABS z panelem Tattini
499,00 zł 424,15 zł
Kask jeździecki ABS z brokatowym panelem Tattini
Kask jeździecki ABS z brokatowym panelem Tattini
499,00 zł 424,15 zł
 Oficerki jeździeckie skórzane Retriever Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane Retriever Tattini
1 550,00 zł 1 317,50 zł
Oficerki jeździeckie skórzane brązowe Breton Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane brązowe Breton Tattini
1 299,00 zł 1 159,00 zł
Kask jeździecki ABS z microfibry Tattini
Kask jeździecki ABS z microfibry Tattini
499,00 zł 424,15 zł
 Oficerki jeździeckie skórzane Breton Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane Breton Tattini
1 299,00 zł 1 159,00 zł
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Close Contact Tattini
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Close Contact Tattini
1 550,00 zł 1 399,00 zł
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Tattini
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Tattini
1 099,00 zł 999,00 zł
Produkt tygodnia
sklep jeździecki online Reklamacje

REKLAMACJA DOTYCZĄCA TOWARÓW

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz reklamować, w stanie czystym (wypranym/umytym/wyczyszczonym, podeszwa w butach również musi być czysta).
  2. Dołącz do niego kopię faktury/paragonu oraz formularz reklamacyjny w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz wskażesz formę rekompensaty.
  3. Napisz adres zwrotny oraz podaj numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
  4. W ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu,przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) i odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Sklep jeździecki CAVALO | Człekówka 96, 05-340 Kołbiel, woj. mazowieckie | NIP: 5321605778, REGON: 142263850

sklep jeździecki do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl